Saturday 20 August 2011

kadangkadang menunggu itu sesuatu yang sangat memenatkan


mornight facebookers :) motif aku letak pic ne bersebab okay . :) 
aku dah penat ne actually . tapi walaumacammana aku lemah sekali pung aku tetap 
kena senyum right ? :) naseblah aku ada kawankawan yang sentiasa ada dengan aku .
thanks girls ! i heart you . 
weh if kita dah sayangkan someone then someone to tak thu , macam mana ha ? err i know . haha aku tanya soalan yang aku dah ada jawapan kan ? maaf gila sikit 
malam ne , itsokey kan ? tak kacau kau kan weh ? so shut up and read this ! :) #paksapulak
aku sayang kau ! yeahh aku sayang kau . ce sebut , aku sayang sape ? sayang kau lah
ngeng ! :) weh harini mesti kau best kan ? dapat hang dengan membemembe kau :)
tapi kau lupa aku weh ! aku tunggu text kau lah bodoh ! 
sangat lame okay ? ishh , yelaa kalau kau bosan then takde siapa kau nak bahan baru kau 
cari aku kan ? woahh terbaik ! buat lah selalu :)
weh weh ? bukan nak ungkit , tapi time aku keluar hang dengan membemembe aku , 
aku tetap text kau kan ? even just wish night ! sebab aku tak thu nak start text dengan
kau cam mane weh ! so aku wish night jelaa . then kita texting kejap :)
dah cukup bagus weh ! aku happy sangat even hanya beberapa text :)

now bila kau keluar hang dengan membe kau , ade kau text aku ?
takde kan weh ? jyeahh ! goodjob weh . yang aku kadd sini tunggu kau 
punye lah lama . macam bangang pung ade kan ? then pukul 11 lebey macam
to aku decide nak wish night dekat kau . so aku pung text lah ,
then kau reply hape weh ? "G.nite.imis u." woahh panjangnye kau reply weh ?
tapi takpe aku set dalam otak aku yang "dia penat weh , faham please" so aku pung reply "i m y t" lagi panjang kan weh ? haha lepas tu kau tak reply . okay aku tunggu lagi ! then aku 
macam nak mengamuk pung ade jugak so aku pung decide lagi nak
text kau ! teramat bengang then aku malas nak kejut kau sahur ! so aku pung 
"nti alarm ntuk bngun sahur keh ? takecare kbai again" see ? even aku bengang pung ,
aku tak marah sangat kan ? sebab ? aku pikir yang kau penat , to je :)

now aku nak offline . aku nak tido . esok sekolah . 
kan best kalau kau kejut aku sahur ! ne tak asyik aku je ? HAHA 
byeee peepssss i love you friends #bukankautapistalkerblogakune :)

No comments:

Post a Comment