Tuesday 23 August 2011

alarmgila:)

goodnight bloggers :) boleh tolong tak ? kalau kita rendu kan someone to and atthesametime kita taknak orang to thu yang kita rendukan dia macam mana eh ? weh sumpah aku rendu dia ! tolong bthu dia jup , malas nak sembunyisembunyi dah !  tapi err , err ! aku bukan orang yang dia nak dalam hidup dia , :) aku tahu to ! weh weh , if someone yang kita sayang bersayang sayang and berlovelove dengan orang laen kowg rasa apa ha ? marah ke ? buat dont know ke hape ? respond please :)  then bila orang yang sayang to gunakan alasan dengan bercakap fasal kisahsilam dia untuk cakap yang dia belum tentu nak accept kowg dalam hidup dia camne ? nak marah ke camne ? haha to hak masingmasing right ? tehehe :D aku just nak cakap , aku rendu kau baby , kau engat lagi aku pernah panggil kau baby ? err tak engat ? kayy sentap ! haha macampalatright? kau dah happy :) baguslah ! 
hm tadi keluar dengan family aku then opcos berbuka dekat luar kan ? then MakLong call  mak , cakap PakTam saket so boleh balik sekarang jugak . hm ! kayy hancurharapan punahsegala harapan yang aku bina harini ! aku nak beli tshirt Batman weh ! boleh faham sat tak ? dah beberapa hari dah tertangguh ! ishhhhh , saboo jela , !esok kena pegi beli senyapsenyap dengan abah ! pray for me okayy ? taknak failed lagi ! HAHA :D nak kongsi sikit lah kan kan ?aku single and hati aku neh kosong , aku dah jadi bodoh ! :) sebab ? hati aku saket sangat and now , dah takda rasa weh :) sumpah kosong ! last person aku sayang selain dari membe ialah E :) then semalam dah heart to heart kan kan ?then comfirm dia takkan jadi milik aku , :)  dia tak sayang aku selama ne , tehehe :D #kayysedih!  haha abaikan ! aku kuat weh . aku kuat gilaa #kayyakutipu :) weh weh , sudah lah !malas nak tulis , penat kbaii !  

tolong baca apa yang ditulis kadd gambar ne and do your responsibility :) hikhok

No comments:

Post a Comment